Conditiile prevazute in prezenta sectiune sunt in concordanta cu cerintele legale aplicabile contractelor incheiate la distanta cu profesionistii, stipulate prin OUG 34 din 4 iunie 2014

 CONDITII DE LIVRARE SI RETURNARE

                 Conditii De Livrare

 Proceduri obligatorii la livrare:

Produsele comandate prin website sunt livrate prin intermediul serviciilor de curierat rapid asigurate de catre Profesionist. In ziua livrarii, agentul societatii de curierat va contacta Utilizatorul prin e-mail/SMS sau telefon pentru a indica intervalul de livrare. In cazul in care agentul societatii de curierat nu reuseste contactarea Utilizatorului, acesta va mai proceda la doua avizari succesive. Coletul va fi pastrat doar 5 zile lucratoare de la prima avizare. 
In cazul in care, in urma tuturor avizarilor, coletul nu va putea fi predat Utilizatorului din cauza refuzului de primire/plata a coletului sau din cauza imposibilitatii contactarii Utilizatorului din culpa acestuia, Profesionistul va anula comanda si va restrictiona accesul Utilizatorului in vederea efectuarii unei comenzi ulterioare si/sau la anumite modalitati de plata a acesteia. Pentru a reactiva accesul, Utilizatorul trebuie sa achite contravaloarea transportului pentru coletul nepredat , in valoare de 17,85 lei (inclusiv TVA), prin transfer bancar (ordin de plata). In urma reactivarii accesului, la urmatoarea comanda, plata produsului si a valorii transportului se va putea efectua numai in avans, prin transfer bancar (ordin de plata). 
Fiecare produs livrat va respecta urmatoarele "conditiii obligatorii":

  •        Va avea toate elementele caracteristice conforme cu cele ale modelului prezentat pe website

  •        Va fi original etichetat, ambalat si sigilat (este considerat sigiliu ambalajul exterior al produsului). 

  •        Factura de cumparare a produsului va fi transmisa Utilizatorului in colet/plic. 

La receptia coletului, primitorul trebuie sa verifice integritatea acestuia, care trebuie sa fie intacta. Primitorul coletului are dreptul de a nu accepta si de a nu plati contravaloarea coletului daca sesizeaza urme de deteriorare si/sau violare a acestuia (colet desigilat, colet deformat, colet rupt, colet umed sau cu urme de umezeala, etc.). Toate mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea coletelor se vor face in scris pe AWB, in prezenta agentului societatii de curierat, sau se vor face pe un proces verbal de constatare care se va incheia impreuna cu acest agent. Doar in astfel de cazuri se poate refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare cu privire la astfel de aspecte nu vor mai fi luate in considerare. 
In termen de 24 de ore din momentul livrarii produsului, Utilizatorul se obliga sa sesizeze in scris Profesionistului, la adresa de email 
vanzari@2Sretro.ro, nerespectarea oricarei "conditii obligatorii", asa cum sunt acestea mentionate mai sus. Lipsa acestei sesizari reprezinta acceptul Utilizatorului ca produsul a fost livrat respectand "conditiile obligatorii".

Arie de acoperire si intervale de livrare: Livrarile se efectueaza exclusiv pe teritoriul Romaniei. In functie de momentul inregistrarii comenzii si de localitatea de livrare, termenul de livrare este:

  •   luni - vineri, comenzi inregistrate pana in ora 12.00 - 1 zi lucratoare in Brasov, si 2 zile lucratoare pentru restul localitatilor.

  •   luni - vineri, comenzi inregistrate dupa ora 12.00 si Weekend - livrare in 1-2 zile lucratoare in Brasov, 2-3 zile lucratoare pentru restul localitatilor.

 Livrarile se fac de luni pana vineri, intre orele 09:00 - 17:00

  •         IMPORTANT: In cazul in care comanda include cel putin un produs care are afisat mesajul " stoc epuizat", termenul de livrare va fi modificat conform informatiilor transmise prin emailul de confirmare a disponibilitatii sau indisponibilitatii produsului.

ATENTIE! Ca urmare a conditiilor meteorologice nefavorabile care genereaza situatii de tip drumuri blocate si altele, livrarile si termenele aferente pot suferi prelungiri pana la momentul in care se vor putea relua traseele de livrare in conditii normale.

Costuri livrare:

  •   Comenzile cu valoarea totala mai mare sau egala cu 250 lei (tva inclus) beneficiaza de livrare GRATUITA.

  •   Pentru comenzile cu valoarea totala mai mica de 250 Lei (tva inclus) se va aplica un cost de transport in valoare de 17,85 lei (T.V.A. inclus). Costul de transport se adauga la pretul produselor comandate si va fi afisat in cosul de cumparaturi, inainte de lansarea comenzii.

 

II. Conditii De Returnare

Conditii Generale si Conditii Comerciale pentru exercitarea dreptului de retragere din contractul la distanta incheiat intre consumator (utilizator) si profesionist (vanzator).

Conditii Generale:

Potrivit actelor normative in vigoare, in cazul exercitarii dreptului de retragere din contractul la distanta, Consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii si caracteristicilor produselor.

De asemenea, potrivit acelorasi acte normative Consumatorul (Utilizatorul) nu isi poate exercita dreptul de retragere din contractul la distanta in cazul prestarii unor servicii de a caror executie a fost incunostiintat prin efectul legii sau in alt mod, si a caror executie a inceput, cum ar fi serviciul de constatare a deprecierii valorice a produselor rezultata din manipularea acestora.

In cazul produselor ce au componente confectionate din material textil, pentru a inlatura contactul direct al agentilor alergeni cu pielea sau producerea de infectii si micoze, dreptul de retragere nu va fi acordat de Vanzator in situatia in care se constata orice urma de purtare sau uzura a acestora.

Tinand cont de aceste considerente generale, Profesionistul va acorda Consumatorului un drept de retragere conditionat de indeplinirea prezentelor conditii comerciale care asigura Profesionistului posibilitatea reintroducerii in circuitul comercial a produselor returnate de catre Consumator, in aceeasi stare buna in care acestea au fost receptionate de catre Consumator.

Conditii Comerciale

Consumatorul trebuie sa expedieze mai intai produsul catre Profesionist, dupa care trebuie sa transmita Profesionistului o declaratie neechivoca asupra deciziei sale de a se retrage din contractul la distanta.

Consumatorul poate expedia pe cont propriu produsul catre Profesionist prin una din urmatoarele modalitati:

Prin serviciu de transport (curierat sau prin posta), ales in mod independent, caz in care Consumatorul trebuie sa inscrie pe documentul de transport al produsului urmatoarele "informatii obligatorii":
Expeditor: Nume si Prenume Utilizator;

  •        Destinatar: 2S Retro Group; Adresa: Str. Jepilor nr.4, bl.A7, sc.A, ap.9

500252, Brasov, Jud. Brasov, Romania

  •        Numarul si data facturii de cumparare a produsului;

  •        Data livrarii produsului

Consumatorul isi asuma pe risc propriu atat expedierea in afara termenului de 14 zile a produselor nedepreciate valoric ca urmare a manipularii, cat si expedierea in cadrul termenului de 14 zile sau in afara acestuia, a produselor depreciate valoric ca urmare a manipularii, pentru care lipsesc integral sau partial urmatoarele "conditii tehnice obligatorii":

a) Produsele nu trebuie sa fie deteriorate din cauza actiunilor nepermise de manipulare mentionate in cadrul instructiuni de manipulare si intretinere pe website.

b) Produsele trebuie sa respecte "conditiile obligatorii" a caror prezenta a fost confirmata de catre Consumator prin lipsa trimiterii unei sesizari catre Profesionist in termenul de 24 de ore de la livrarea/primirea produselor.

c) Produsele trebuie sa fie insotite de urmatoarele "elemente obligatorii": factura de cumparare a produsului si eticheta originala.

In toate cazurile, verificarea prezentei "informatiilor obligatorii" si a "conditiilor tehnice obligatorii" se va face de catre Profesionist.

Dupa expedierea produsului in prezenta obligatorie a "informatiilor obligatorii" si a "conditiilor tehnice obligatorii", Consumatorul poate trimite Profesionistului decizia sa de a se retrage din contractul la distantaaccesand modelul de declaratie Declaratie neechivoca de retragere din contractul la distanta”

aflat pe site-ul Profesionistului   www.2Sretro.ro , pe care o va completa si o va trimite separat, pentru fiecare produs pe care l-a expediat deja catre Profesionist.

Urmare primirii acestei declaratii, Profesionistul va comunica Consumatorului pe un suport durabil, confirmarea sa de primire, fara intarziere.

Orice comunicari ulterioare transmiterii acestei declaratii se vor face doar in scris intre Consumator si Profesionist, prin intermediul unui suport durabil cum ar fi website-ul, in cuprinsul caruia Consumatorul are alocat un cont personal.

In cadrul Declaratiei sale neechivoce de retragere din contractul la distanta, completata si trimisa, Consumatorul trebuie sa transmita Profesionistului urmatoarele "informatii esentiale" cu privire la expedierea efectuata: datele de identificare ale transportatorului pe care l-a ales, precum si numarul si data documentului de transport aferent expedierii.

Declaratia Consumatorului cu privire la retragerea sa din contractul la distanta in baza prezentelor conditii comerciale poate fi trimisa Profesionistului fara invocarea vreunui motiv, insa trebuie efectuata in termen de 14 zile calendaristice de la data la care Consumatorul, sau o parte terta indicata de acesta, alta decat transportatorul produsului, intra in posesia fizica a produsului.

Declaratia Consumatorului trebuie trimisa Profesionistului in ziua in care acesta ii expediaza produsul, pentru ca astfel sa poata fi constatata deprecierea valorica a produsului rezultata din manipularea sa, in asa fel incat sa poata fi respectat termenul de 14 zile in care Profesionistul se obliga sa restituie Consumatorului contravaloarea produsului sub rezerva indeplinirii prezentelor conditii comerciale. Dupa receptia produsului:

In cazul in care Profesionistul constata o depreciere valorica a produsului rezultata din manipularea sa, acesta o va comunica de indata Consumatorului, solicitandu-i totodata Consumatorului in termen de 24h de la data primirii comunicarii, sa accepte restituirea produsului si sa plateasca in prealabil sau ramburs costul de restituire.

In cazul in care Profesionistul nu constata o depreciere valorica a produsului rezultata din manipularea acestuia, atunci Profesionistul va restitui Consumatorului integral contravaloarea produsului in contul bancar indicat in formularul declaratiei sau il va inlocui, in functie de optiunea comunicata de catre Consumator, riscurile si costurile directe legate de expedierea produsului fiind in sarcina Consumatorului.

Consumatorul are obligatia sa achite Profesionistului toate costurile solicitate de acesta, in termen de 5 zile lucratoare de la data comunicarii acestora. Daca Consumatorul nu achita integral aceste costuri, dupa expirarea termenului mentionat, Profesionistul va avea dreptul la incasarea costului de depozitare a produsului returnat, in valoare de 1 leu pentru fiecare zi de depozitare. Consumatorul este avizat prin prezentele conditii comerciale obligatorii, ca in lipsa achitarii costurilor solicitate si neachitate in termenul mentionat (cum ar fi costurile de depozitare a produsului, de transport al produsului care se restituie Consumatorului), produsul va fi retinut drept garantie de catre Profesionist si va putea trece in proprietatea acestuia fara alte formalitati din momentul in care astfel de costuri solicitate si neachitate in termen vor depasi valoarea produsului.

Consumatorul isi poate exercita dreptul de retragere din contractul la distanta incheiat cu Profesionistul numai cu respectarea conditiilor generale si a conditiilor comerciale prevazute in prezenta sectiune. 
NOTA: 
a) Doar persoanele fizice au dreptul de retragere din contractul la distanta. 
b) In cazul returnarilor excesive (peste 3 returnari/ luna) sau repetate intr-un interval de 6 luni, Profesionistul va putea refuza acceptarea lor sau va bloca accesul la viitoare comenzi, fiind considerate Utilizari abuzive sau Incalcari.