CONDITII DE LIVRARE SI RETURNARE

 

Informatii speciale !

Sanatatea si siguranta este prioritara in aceasta perioada!

Depunem toate eforturile pentru ca toate comenzile sa fie livrate la timp si cu deosebita atentie la masurile generale de precautie recomandate.

Pentru siguranta sanatatii, recomandam sa alegeti plata online cu cardul, pentru a evita pe cat posibil contactul cu banii cash si pentru a limita interactiunea cu curierul.

CONDITII DE LIVRARE

Livrare Standard (livrare la adresa Utilizatorului)

Pentru comenzile inregistrate LUNI - VINERI, PANA IN ORA 13:00: 1 - 2 zile lucratoare (de la data inregistrarii comenzii)

Pentru comenzile inregistrate LUNI - VINERI, DUPA ORA 13:00 si comenzile inregistrate in WEEKEND: 2 - 3 zile lucratoare (de la data inregistrarii comenzii)

LIVRARE SAMBATA: pentru localitatile din mediu urban, la solicitarea Dvs., comenzile inregistrate incepand de joi dupa ora 13:00 si pana vineri, pana ora 13:00, se livreaza sambata, intre orele 09.00 - 14.00

 

Livrarile se efectueaza de luni pana vineri, intre orele 09:00 - 17:30 si sambata intre orele 09.00 - 14.00.

 

Important: In ziua livrarii coletului, agentul companiei de curierat va contacta Utilizatorul prin e-mail/SMS sau telefon pentru a indica intervalul de livrare. In cazul in care agentul companiei de curierat nu reuseste contactarea Utilizatorului, acesta va mai proceda la a doua avizare succesiva (urmatoarea zi lucratoare), informandu-va in acest sens prin SMS. Daca si a 2-a incercare de livrare este nereusita, coletul dvs va ajunge in cel mai apropiat sediu al companiei de curierat, unde este pastrat timp de 5 zile, in vederea ridicarii de catre dvs, informandu-va in acest sens prin SMS. Dupa expirarea acestui termen, coletul dvs va fi returnat catre Profesionist si livrarea comenzii va fi anulata.

 

Important: In cazul comenzilor pentru care Utilizatorul a optat pentru efectuarea platii prin transfer bancar, termenul de livrare se calculeaza de la momentul in care este confirmata incasarea contravalorii comenzii in contul Profesionistului iar pentru comenzile cu plata online, prin card de debit sau de credit, se calculeaza de la momentul in care tranzactia este autorizata de catre banca emitenta si raspunsul este transmis catre website. Orice modificari ale detaliilor unei comenzi transmise catre Vanzator inainte de primirea email-ului de confirmare a expedierii coletului, in masura in care vor fi acceptate si confirmate de acesta (exemplu: modificari ale adresei de livrare), vor putea duce la decalarea cu 1 zi lucratoare a termenului de livrare.

Termenele de livrare estimate si comunicate in paginile de produs din cadrul site-ului sunt calculate in concordanta cu termenele generale comunicate mai sus si sunt calculate in raport cu o comanda inregistrata la data si ora curenta a sesiunii unui Utilizator si doar pentru livrare pe teritoriul Romaniei.

 

Costuri Livrare

Comenzile cu valoarea totala mai mare sau egala cu 390 lei (tva inclus) beneficiaza de livrare GRATUITA.

Pentru comenzile cu valoarea totala mai mica de 390 Lei (tva inclus) se va aplica un cost de transport in valoare de 19,90 lei (T.V.A. inclus). Costul de transport se adauga la pretul produselor comandate si va fi afisat in cosul de cumparaturi, inainte de lansarea comenzii.

 

Caracteristici Obligatorii Ale Produselor Livrate

Fiecare produs livrat va prezenta urmatoarele "caracteristici obligatorii": va avea toate elementele caracteristice conforme cu cele ale modelului prezentat pe website si va fi original etichetat.

Factura de cumparare a produsului va fi transmisa Utilizatorului in plic / colet.

 

Proceduri Obligatorii La Livrarea Produselor

Primitorul coletului are dreptul de a nu accepta si de a nu plati contravaloarea coletului daca sesizeaza urme de deteriorare si/sau violare a acestuia (colet desigilat, colet deformat, colet rupt, colet umed sau cu urme de umezeala, etc.)

Toate mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea coletelor se vor face in scris pe AWB, in prezenta agentului companiei de curierat, sau se vor face pe un proces verbal de constatare care se va incheia impreuna cu acest agent. Doar in astfel de cazuri se poate refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare cu privire la astfel de aspecte nu vor mai fi luate in considerare.

 

Sesizari In 24 De Ore Cu Privire La Produsele Livrate

In termen de 24 de ore din momentul livrarii produsului, Utilizatorul se obliga sa sesizeze in scris Profesionistului, la adresa de email vanzari@2sretro.ro lipsa oricarei "caracteristici obligatorii" a produsului, asa cum acestea sunt precizate mai sus. Lipsa acestei sesizari reprezinta confirmarea Utilizatorului ca produsul livrat a avut la momentul receptiei sale toate "caracteristici obligatorii" prezente.

 

CONDITII DE RETURNARE

 

Potrivit actelor normative in vigoare: In cazul exercitarii dreptului de retragere din contractul la distanta, Consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor. Astfel, nu poate fi acceptat returul produselor care nu mai pot fi reintroduse in circuitul comercial datorita manipularii/purtarii fara respectarea instructiunilor de utilizare si a termenilor si conditiilor prezente. Consumatorul (Utilizatorul) nu isi poate exercita dreptul de retragere din contractul la distanta in cazul cazul produselor utilizate care au componente confectionate din material textil, ce intra in contact prelungit cu pielea, din motive de igiena, pentru protectia sanatatii consumatorilor. Deci produsele pot fi numai probate si nu purtate.

 

Termeni si conditii speciale

Produsele pot fi pot fi trimis inapoi Profesionistului fara invocarea vreunui motiv, insa cu respectarea termenilor si conditiilor prezente, in termen de 14 zile calendaristice de la data receptiei.

Consumatorul isi asuma pe risc propriu expedierea produselor pentru care nu sunt indeplinite urmatoarele "conditii tehnice obligatorii":

a.    Produsele trebuie sa nu prezinte urme de purtare sau de uzura care nu este uzura normala de functionare a produselor, din cauza actiunilor nepermise de manipulare/purtare. Produsele trebuie sa prezinte "caracteristicile obligatorii" existente in momentul receptiei produselor de catre Consumator.

b.    Produsele trebuie sa fie insotite de urmatoarele "elemente obligatorii": eticheta intacta, factura de cumparare.

c.    Consumatorul va expedia produsul catre Profesionist prin intermediul serviciilor de curierat avand obligatia de a-l ambala pentru a fi protejat in timpul transportului si de a inscrie pe documentul de transport al produselor urmatoarele "informatii obligatorii":

Expeditor: Nume si Prenume Utilizator;

Destinatar: 2S RETRO GROUP; Adresa: Str. Jepilor nr.4, bl.A7, sc.A, ap.9, Brasov;

Numarul si data facturii de cumparare a produselor.

 

Atentie! Adresa mai sus mentionata este punct exclusiv pentru receptionarea coletelor expediate prin curier. Nu se predau colete in mod direct catre Profesionist!

Dupa expedierea produsului cu informatiile obligatorii inscrise pe documentul de transport si cu indeplinirea "conditiilor tehnice obligatorii", Profesionistul va comunica fara intarziere Consumatorului confirmarea sa de primire a produsului returnat, pe un suport durabil, de regula prin intermediul website-ului in cuprinsul caruia Consumatorul are alocat un cont personal. Orice comunicari ulterioare intre Consumator si Profesionist se vor face doar in scris, pe acelasi suport durabil.

 

In cazul in care Profesionistul constata ca au fost respectati termenii si conditiile prezente, atunci Profesionistul va restitui Consumatorului contravaloarea integrala a produsului returnat, precum si contravaloarea costului de transport suportat de catre Consumator pentru expedierea produsului. 

Pentru restituire:

Profesionistul trimite Consumatorului prin email Constatarea si Formularul Declaratiei cu privire la retragerea Consumatorului din contractul la distanta.

Consumatorul completeaza Declaratia pentru fiecare produs in parte si le trimite Profesionistului prin email.

Pentru a putea restitui Consumatorului contravaloarea costului de transport, acesta trebuie sa pastreze si sa trimita prin email catre Profesionist, in termen maxim de 48h de la data primirii constatarii Profesionistului, o copie a chitantei aferenta costului de expediere a produsului.
Contravaloarea de returnat Consumatorului va fi transferata direct in contul bancar comunicat de catre Consumator.

 

In cazul in care Profesionistul constata ca nu au fost respectati in integralitate termenii si conditiile prezente, Consumatorul nu poate beneficia de plata ramburs a costului de transport.

Daca Profesionistul constata ca produsul prezinta urme de deteriorare, de purtare sau de uzura, lipsesc caracteristici sau elemente obligatorii, atunci Profesionistul va instiinta Consumatorul despre acest fapt si va returna produsul Consumatorului cu plata la destinatar a costului de transport.

 

NOTE:

a.    Doar persoanele fizice au dreptul de retragere din contractul la distanta.

b.    In cazul returnarilor repetate, acestea pot fi interpretate ca Utilizari abuzive sau ca Incalcari conform termenilor si conditiilor website-ului. In astfel de situatii, Profesionistul poate bloca accesul la website al Utilizatorilor vizati, sau poate refuza onorarea comenzilor acestora.